Facebook byl populární sociální sítí v době, kdy se jeho zdi nezačaly plnit reklamou. V té chvíli se popularita přenesla na Instagram, což je sociální síť, kterou si společnost Facebook nedávno odkoupila. Instagram se stal populární hlavně díky neustálému sdílení fotografií, což ocení hlavně ti, kteří milují dokumentovat každou hloupost. Lidé se naučili ukazovat pomocí příběhů lidem své ráno nebo to, co aktuálně dělají. Opět se to stalo skvělým místem pro reklamu, která se však není tak hojně, jako je na Facebooku. Lidí si na Instagramu oblíbilli i takzvané přběhy, v nichž nakrátko ukazujete lidem, co budete dělat či co děláte. A takové příběhy se přenesly i na Facebook.
V domnění, že budou facebookové příběhy tak populární jako instagramové, se firma rozhodla příběhy připojit do aplikace, čehož jste si už určitě všimli. Přibyla možnost příběhů nejen v aplikaci Facebook, ale taky v aplikaci Messenger. Tyto příběhy byly možné jenom přes mobilní telefon, ale nyní se testují i příběhy pro klasickou desktopovou verzi.
Kdo ví, jestli budou příběhy na počítačích co platné, když na počítači na Facebook chodí jenom málokdo.
Stejný princip, nic nás nepřekvapí
Podle všeho testování probíhá na plné obrátky. Jestliže však čekáte nějakou inovaci, tak čekáte bohužel zbytečně. Příběhy by měly být naprosto stejné jako v aplikaci Messenger nebo v aplikaci Facebook. Naprosto stejné jsou i v aplikaci Instagram – skutečně žádné novinky neočekávejte.
Kde se příběhy budou ukazovat?
U aplikací jsme zvyklí na to, že se příběhy ukazují v horním okraji aplikace. Co se týče příběhů na webových stránkách na počítači, měly by se ukazovat v pravém horním panelu u novinek – měly by jít s proudem všech novinek.
Pokud na příběh kliknete, celá stránka by se měla obecně ztmavit, miniatura se zvětší a zobrazí se veškerý obsah, který miniatura skrývá. Stejně, jako je to na mobilních telefonech, se má tato fotka či obsah příběhu ukazovat 24 hodin.