Inzerenti pozor! Propagace na FB podlehne přísnějším pravidlům

Propagace na FB

Určitě jste již stihli postřehnout, že se z Facebooku stává jedna velká propagační síť, kterou neustále opouští uživatelé. Facebook se sice snaží své uživatele zachránit a snaží se je přilákat zpátky díky mnohými pozitivními novinkami, bohužel negativní novinky a ustanovení pře válcovávají ty pozitivní zprávy. Například nedávno jsme si museli zvyknout na příval reklam do aplikace Messenger, nyní se musíme smířit s tím, že Messenger zasáhnou i videoreklamy, a ještě musíme mít na mysli, že pokud budeme chtít reklamu vystavit na Facebooku, musíme splnit přísnější podmínky.

Jak jsme zmínili, z Facebooku se stává velká propagační síť, která však díky tomu odrazuje své uživatele, kteří navštěvují tuto sociální síť mnohem méně. Firmy vyvěšující své inzerce na Facebook jsou však šťastny. Jedná se totiž o poměrně levnou reklamu, která zasáhne velký okruh uživatelů a potencionálních zákazníků.

Jestli byste si svou reklamu také chtěli umístit na Facebook, nyní to nebude tak snadné. V platnost totiž vstoupila zajímavý pravidla, která jsou bohužel přísnější než kdy dřív.

Hlavně, ať se neopakuje skandál s únikem dat

Přísnější podmínky, které budou omezovat to, kdo bude inzerovat na Facebooku, vstoupily v platnost díky tomu, že se provalil nedávný skandál s únikem dat. Ten jste jistě zaregistrovali. Díky skandálu se Facebook zakázal v mnoha zemích světa a mnozí uživatelé sociální síť rychle ukončili. Facebook se chce vyvarovat podobnému neštěstí, a tak se rozhodl zavést zajímavé podmínky, které by měly předcházet budoucímu potencionálnímu podobnému problému.

Jak vypadají nové podmínky?

Inzerenti například nemohou sdílet údaje svých klientů a uživatelů s nikým jiným, než s oficiálními partnery, kterými jsou například reklamní agentury. Zároveň se musí firmy mít na pozoru a musí jinak nakládat s uživatelskými osobními údaji.

Další články