Facebook a jeho další testování – o co jde tentokrát?

testování fb

Být jedničkou v seznamu sociálních sítí není legrace. Musíte se neustále snažit si tuto pozici zachovat. Neustále se tak snažíte o novinky, které byste svým uživatelům nabídli. Přesně tak to má i Facebook, který je dominantní v seznamu sociálních sítí. Sice některé novinky, které aktuálně ukázal světu, nejsou zrovna nic moc, ale některé jsou skvělé. Samozřejmě řada z nich je ještě v testování, jako třeba ukazování příběhů z Instagramu na Facebooku.

Všichni známe Instagram a jeho příběhy. Jsou poměrně populární. Každý si sdílí, co se mu zlíbí. Nicméně je nutné podotknout, že tento hit, který se stal na Instagramu opravdu populární, se zkoušel zavést i Facebook do své aplikace, jenže tady se těm příběhům zrovna dvakrát nedaří. Sáhněme si na srdce – kdo příběhy na Facebooku používá? Takřka nikdo. Proč taky – vždyť přesně k tomu je určený Instagram. Nicméně teď někomu z vedení Facebooku vnukla myšlenka, že by se tyto dvě dominantí sociální sítě mohly spojit – a odrazí se to právě na zmiňovaných příbězích.

„Chcete sdílet fotku i na Facebooku?“

Přesně s touto otázkou se budete setkávat. Facebook aktuálně začal testovat zobrazování instagramových příběhů. Pokud by vám nestačilo, že váš příběh vidí sledující z Instagramu, pak se zaměřte i na ty z Facebooku. Právě jim totiž váš příběhu můžete ukázat, a to tak, že jej jednoduše odešlete do síti Facebook.

Toto testování bylo teprve zahájeno. Jelikož už Instagram spadá pod společnost Facebook, nebyla tato domluva žádnou překážkou. Ovšem zatím moc popularity ani toto spojení účtů nepřineslo. Kdo by chtěl vidět dvakrát ten samý obsah?

Koho všeho se testování týká?

Je však nutné podotknout, že toto testování nemá každý uživatel. Probíhá namátkou, ovšem nikdo netuší, jak dlouho to bude trvat, jestli se okruh uživatelů zasažených touto novinkou bude zvyšovat či snižovat. Společnost navíc neuvedla ani plány, které by souvisely s tímto testováním.

Facebook možná doufá, že popularita příběhů vzroste tak, jak na Instagramu. Denně totiž instagramové příběhy využívá přes 250 milionů uživatelů.

Další články