Více než aplikace Facebook je hojněji používána aplikace Messenger, která je známá tím, že udržuje v kontaktu lidi, kteří jsou od sebe daleko, ale oddaluje ty, kteří jsou hned vedle sebe. V současné době bohužel drtivá většina lidí upřednostňuje chatování před osobním setkáním, a to je ostatně opravdu velká chyba. Společnost Facebook však tuto situaci rozhodl využít, a to tak, že aktivoval nový vzhled chatovací aplikace Messenger. Kromě toho, že se pozměnil vzhled Messengeru, pozměnil se také trochu vzhled samotné aplikace Facebook. Zaměřme se však na chat jako takový.
Na nové verzi chatovací aplikace Messenger se pracovalo poměrně dlouho – odhadem několik dlouhých měsíců. V nedávné době se postupně začal pouštět mezi uživatele, i čeští uživatelé ji již mohli ozkoušet. Zatímco někomu se nový vzhled automaticky změnil a zachoval, jiným se zase vrátil design starý po chvilce používání nového Messengeru.
Jedná se už o Messenger číslo 4
V pořadí se jedná už o čtvrtý Messenger. Nová verze už je aktualizovaná, už by nemělo ani docházet ke zpáteční změně vzhledu na starý. Nyní místo původních devíti záložek ukazuje Messenger jen tři záložky, zpřehledněné jsou i jiné části aplikace.
Bohužel po týdnech fungování nového vzhledu nejsou na vzhled kladné ohlasy. Lidé si aplikaci nijak barevně nemění, zůstávají u původního vzhledu. Do budoucna se sice chystá ještě tmavé provedení chatu, ale to je opravdu otázka daleké budoucnosti, než s tím Facebook přijde do světa.
Nevypadá to jako hotový produkt
Zlí jazykové také říkají, že nový vzhled aplikace Messenger nevypadá jako hotový produkt. Podle nich je Messenger nedodělaný, nekoresponduje se vzhledem aplikace Facebook, dokonce se využívají i zcela jiné ikony.
Podle všeho je za novým vzhledem Messengeru fakt, že se Facebook snaží dostat na Android vzhled aplikací z iOS.